sadsad x
asdasd
MÜŞTERİ HİZMETLERİ TOP BANNER-SS.jpg (175 KB)
Müşteri Hizmetleri

Siparişinizin her aşamasıyla ilgili olarak sıkça sorulan soruları ve yanıtlarını sizlere yardımcı olabilmek amacıyla aşağıda listeledik.

Farklı sorularınız için, bizlere iletişim formunu kullanarak ulaşabilirsiniz.

Sipariş / Kargo
  • Siparişim ne zaman kargoya teslim edilir?

    Satışını yaptığımız tüm ürünler stoklu ürünlerimizdir.  Hafta içi saat 16:30, cumartesi günleri saat 12:30'a kadar sisteme girilen siparişleriniz, aynı gün içerisinde kargoya teslim edilir.

    Sipariş saatiniz mesai saatleri dışına, pazar ve resmi tatillere denk geldiği takdirde, ürünler bir sonraki iş gününde kargoya teslim edilebilmektedir.

    Gönderilerimizi anlaşmalı olduğumuz MNG Kargo ile yapmaktayız.

     

  • Kargo ücreti nasıl hesaplanıyor?

    Kargo taşıma bedeli 60$ üzeri alımlarınızda firmamıza aittir. 

    Siparişinizin tutarı 60$ ise, sepetinizdeki ürünlerim toplam desisine karşılık gelen anlaşmalı kargo fiyatları üzerinden hesaplanan kargo nedeli siparişinize eklenir.

  • Kargo paketini nasıl teslim almalıyım?

    Siparişiniz kargo görevlisi tarafından size ulaştırıldığında, teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapınız ve kutuda herhangi bir hasar olması durumunda teslimatla ilgili hiç bir belgeyi imzalamadan kargo yetkilisini "Hasar Tespit Tutanağı" hazırlaması yönünde uyarınız. Hasarlı kolinizi tutulan tutanakla beraber kargo görevlisine iade ediniz.
    Hasar tespit tutanağı düzenlendikten sonra teslim aldığınız ürünlerde, kutunun maruz kaldığı hasardan dolayı, kutu içerisindeki ürünlerde de hasarlar oluştuğunu tespit ederseniz, bizleri ivedilikle bilgilendiriniz, tarafımızdan yeni ürünleriniz derhal gönderilecektir.
     
  • Kargo firması paketi teslim ettikten sonra kutunun ezik, yırtık veya darbeli olduğunu fark ettik ne yapmalıyız?

    Kargo firmasının görevi www.duna.com.tr'den yaptığınız alışverişi güvenli bir taşımacılık sunarak, doğru kişiye, güvenle teslim etmektir. Siparişinizi kargo yetkilisinden teslim aldıktan sonra, yine aynı kargo yetkilisi huzurunda açınız ve ürünleri kontrol ediniz. 
    Elinize hasarlı ulaşan ürünlerle ilgili olarak gerekli değişim işlemleri, sadece size teslimatı yapan kargo görevlisinin teslimat anında düzenlemiş olacağı hasar tespit tutanağı ile yapılabilmekte. Dolayısıyla ambalajı hasarsız bir koliyi teslim aldıktan sonra da, koliyi kargo yetkilisi huzurunda açınız ve ürünleri birlikte inceleyiniz.
  • Türkiye’nin her yerinden sipariş verebilir miyim?

    Gönderi alanımız, çalıştığımız MNG kargo firmasının gönderi alanı ile sınırlıdır.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.